top of page

Штучний інтелект в HR – впроваджені кейси

Вчора в межах Клубу «Впливовий HR» ми говорили про практики впровадження штучного інтелекту в HR, про реальні кейси, які працюють і приносять результат.


На зустрічі ми розглянули кілька практичних напрямів:


Kernel Buddy – цифровий помічник працівника. Чат-бот, який спочатку був створений для адаптації новачків, а сьогодні він допомагає кожному співробітнику швидко знаходити інформацію про компанію, працівників, політики, сервіси та правила.


ШІ у рекрутингу. Рішення, що допомагають формулювати точні вимоги до вакансій і працювати з великими базами кандидатів, коли коли дані збережені у різних форматах.


ШІ у постановці цілей. Помічник, який підтримує керівників у створенні вимірюваних і чітко описаних цілей.

98% працівників скористалися сервісом, 90% змінили свої першочергові цілі з точки зору саме опису вимірювальності.


ШІ у навчанні. Використання моделей штучного інтелекту скоротило час і витрати на створення дистанційних курсів.

Синтезовані аватари для адаптаційних відео зробили процес ознайомлення новачків із компанією зручним і сучасним.


Важливе спостереження: коли ми впроваджуємо цифрового помічника для керівників, наприклад під час постановки цілей – він не лише підтримує виконання процесу. Штучний інтелект стає партнером у навчанні: допомагає розвиватися в дії, у реальному робочому середовищі, без відриву від практики.

Дякую всім учасникам зустрічі за активність, глибокі запитання та прагнення ділитися досвідом.

Коментарі


bottom of page